X
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.

Sipariş Özeti Toplam 0 ürün
Sepet Tutar 0.000,00 TL
İndirimler -0,00 TL
Kargo Ücreti ÜCRETSİZ
Toplam Tutar 0.000,00 TL


SEPETİ GÖRÜNTÜLE

ALIŞVERİŞE DEVAM ET
Konum
Konum seç
Efsane Teslimat'lı ürünleri görmek için konum seçin
Konumu kaldır

Sık Sorulan Sorular

Yardım Merkezi

  • Siparişiniz onaylandıktan sonra; ürününüz stok durumuna ve gönderim türüne göre hazırlanır ve ardından en geç bir sonraki iş günü belirlediğiniz teslimat adresine gönderilmek üzere göre anlaşmalı kargo firmamız olan "Yurtiçi Kargo" firmasına teslim edilir. Siparişiniz kargoya verildiğinde, üyelik hesabınıza kayıtlı cep telefon numaranıza ve e-posta adresinize bilgilendirme yapılmaktadır.
  • Siparişiniz, teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat süresine göre değişkenlik gösterebilir. Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde "Siparişlerim" kısmından siparişinizin durumunu takip edebilir veya kargo firması ile iletişime geçerek öğrenebilirsiniz.

            Kargo firmasına aşağıdaki numaralardan ulaşabilirsiniz.

            Yurtiçi Kargo: 444 99 99

            https://www.yurticikargo.com/

    • Siparişinizin faturası oluşmadığı durum olan "Havale Bekleniyor veya Hazırlanıyor" aşamalarında ise "Hesabım" menüsünde yer alan "Siparişlerim" sayfasından "Siparişi İptal Et" butonuna tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz. İptal işlemi sonrası talebiniz bize ulaşıp onaylandığı takdirde ödemeniz bankanıza aktarılır. Geri ödemenizin kartınıza veya hesabınıza yansıması bankanızın belirlediği süreye göre değişlik gösterebilir.
    • Siparişinizin faturası oluştuğu durumda ise iptal işlemi yapılamamaktadır. Kargoya verilen ürünler için iade sürecini başlatmanız gerekir. İade işlemleri için "İade ve İptal" bölümünden detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
    • Profilim kısmından "Hesabım – Siparişlerim - Siparişi İade Et" seçeneğini seçin.

    • Siparişinizdeki iade etmek istediğiniz ürünü ve size en uygun olan iade nedeninizi seçin.

    • İade etmek istediğiniz ürünü "İade – İptal" bölümünde belirtildiği şekilde ücretsiz olarak iade kodunuz ile birlikte 7 iş günü içinde size en yakın Yurtiçi Kargo şubesine teslim edebilirsiniz.
    • Siparişinizi onayladıktan sonra teslimat adresi değiştirilememektedir.
    • Siparişleriniz ile ilgili faturalar üyelik e-posta adresinize gönderilmektedir. İlgili e-postaya ulaşamadığınız durumda "Siparişlerim" sayfasından "Faturamı Gönder" butonu ile tekrar talep edebilirsiniz.
    • "Hesabım" sayfası altında yer alan "Hesap Bilgilerim" alanından e-posta adresiniz hariç diğer bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
    • Üyelik iptali, üyelik sahibinin talebi doğrultusunda onay alınarak yapılır. Konuyla ilgili İnbox Müşteri Hizmetlerini 0212 331 27 27 arayabilirsiniz.

    Sipariş

    • Inbox.com.tr’ dan alışveriş yapmak için üye olmanız gerekmektedir. Ana sayfada yer alan "Giriş Yap | Üye Ol" sekmesinden "Giriş Yap" butonuna tıklayın. Üyeliğiniz yoksa "Üye Ol" adımlarını takip ederek üyelik oluşturabilirsiniz.

    • İncelediğiniz ürünü "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak alışveriş sepetinize ekleyin.

    • Açılan ekranda "Sepete Görüntüle" butonuna tıklayarak devam edin.

    • Alışveriş sepetiniz sayfasında siparişinizi tamamlamak için "Sonraki Adım" butonuna tıklayın.

    • Teslimat bilgileri ekranında TC Kimlik No, Teslimat Adresi, Fatura Adresi bilgilerinizi doldurun ve "Sipariş Özeti" butonuna tıklayın.

    • Sipariş özeti sayfasından sepetinizi kontrol edin ve "Ödeme Bilgileri" butonuna tıklayın.

    • Ödeme bilgileri sayfasında sunulan ödeme tercihlerinden size uygun olanı seçin.

    • Bilgilerin doğruluğundan emin olduğunuzda Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesini kabul ettiğinize ilişkin kutuyu işaretleyin.

    • "Öde ve Tamamla" butonuna tıkladığında siparişinizi tamamlayın.

    • "Hesabım" bölümünde bulunan "Siparişlerim" kısmından siparişinizin durumunu detaylı olarak takip edebilirsiniz.

    inbox.com.tr ‘ de yaptığınız alışverişlerinizde kredi kartı ya da havale ile ödeme seçeneklerinden birini kullanarak alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz.

    ·       Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu'nun (BDDK) taksitlendirmeyi düzenleyen yönetmeliğine göre telekomünikasyon (cep telefonu) ürün alımlarında taksitlendirme yapılmamasına, bilgisayar ürünlerinde 12 ay, tabletlerde en fazla 6 ay taksit sayısı uygulanmaktadır.

    ·          inbox.com.tr üzerinde tarifeye ek tahhütlü satış bulunmamaktadır.

    KREDİ KARTI İLE ÖDEME

    ·    inbox.com.tr' den verdiğiniz siparişlerinizde güvenli internet alışverişinin tanımı olan ''İyzico'' aracılığı ile kredi kartınızı kullanarak peşin veya taksitli olarak alışveriş yapabilirsiniz.

    HAVALE/EFT İLE ÖDEME

    ·          inbox.com.tr' den verdiğiniz siparişlerin ödemesini Havale veya EFT ile yapabilirsiniz.

    ·         Bunun için siparişinizi oluştururken ödeme bilgileri aşamasında ''Banka havalesi ile ödemek istiyorum'' seçeneğini seçip siparişinizi tamamlayabilirsiniz.


    • Kargo takip numaranız; siparişiniz kargoya verildikten sonra oluşmaktadır. Siparişiniz kargoya verildiyse, "Hesabım - Siparişlerim" sayfasından kargo takip numarasını görüntüleyebilirsiniz.
    • Siparişiniz onaylandıktan sonra ekleme yapılamamaktadır.
    • "Hesabım - Siparişlerim" sayfasından sipariş durumunuzun hangi aşamada olduğunu detaylı olarak takip edebilirsiniz.
    • Durum: " Havale Bekleniyor" - Siparişiniz alınmış olup, ödemenin yapılması bekliyor.
    • Durum: " Hazırlanıyor" - Siparişiniz alınmış olup, ilgili birimlere aktarılmıştır.
    • Durum: "Kargoya Verildi" - Siparişiniz kargo firmasına teslim edilmiştir.
    • Durum: "Teslim Edildi" - Siparişinizi teslim aldığınızı belirtir.
    • Durum: "İptal Talebi"  - Siparişinizin iptali için talebiniz alınmıştır.
    • Siparişiniz ürününüz stok durumuna hazırlanır ve ardından en geç bir sonraki iş günü belirlediğiniz teslimat adresine gönderilmek üzere göre kargoya teslim edilir.
    • Faturalar kayıtlı e-posta adresinize elektronik fatura olarak gönderilmektedir. Ulaşmadığı durumlarda Siparişlerim sayfasından "Faturamı Gönder" butonuna tıkladığınızda tekrar fatura talebinde bulunabilirsiniz.
    • Faturalar bölgenize tanımlı Yetkili Inbox Acentası tarafından kesilecektir.
    • Fatura bilgilerinizi yanlış girdiğinizi düşünüyorsanız, siparişiniz "Hazırlanıyor" aşamasında ise iptal talebi oluşturabilir ve yeni sipariş oluşturabilirsiniz. Siparişinizin faturası oluştuğu durumda ise iptal işlemi yapılamamaktadır. İade işlemleri için "İade – İptal" bölümünden detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

    Kargo ve Teslimat

    • Yurtiçi Kargo
    • Siparişiniz, teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat süresine göre değişkenlik gösterebilir. Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan "Siparişlerim" sekmesinden siparişinizin durumunu takip edebilir veya kargo firması ile iletişime geçerek öğrenebilirsiniz.

    • Kargo firmasına aşağıdaki numaralardan ulaşabilirsiniz.

                 Yurtiçi Kargo: 444 99 99

                 https://www.yurticikargo.com/

    • Sipariş verilen ürünlerin gönderim tarihinde herhangi bir değişiklik yapılmamaktadır. Ürünler, stok durumu ve gönderim türüne göre belirli sürelerde hazırlanıp taahhüt edilen en kısa sürede adresinize gönderilmektedir.
    • Teslimat sürecimizde; siparişiniz, belirlediğiniz teslimat adresine yapılır. Talep ettiğiniz durumlarda; paketinizi şubeden teslim almak isterseniz, paketinizin iletildiği kargo şubesiyle iletişime geçmeniz halinde kimliğinizi ibraz ederek ürününüzü teslim alabilirsiniz.
    • Siparişiniz onaylandıktan sonra; ürününüz stok durumuna ve gönderim türüne göre hazırlanır ve ardından en geç bir sonraki iş günü belirlediğiniz teslimat adresine gönderilmek üzere göre anlaşmalı kargo firmamız olan "Yurtiçi Kargo" firmasına teslim edilir. Siparişiniz kargoya verildiğinde, üyelik hesabınıza kayıtlı e-posta adresiniz ile bilgilendirme yapılmaktadır.
    • Kargo firmaları teslimat için iki kez adresinize gelmektedir.
      • İki ziyarette de teslimat adresinde kimseye ulaşamazlarsa kapıya bir pusula bırakırlar veya mesaj gönderirler. Bu pusula üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefonu bulunur.
      • Kargo şubesi paketinizi 3 gün boyunca şubede bekletir ve size ulaşamadığı takdirde siparişinizi geri gönderir.
    • Adresinizde bulunamadığınız için kargonuzu teslim alamadığınızda, kargo şubenize pusuladaki bilgiler doğrultusunda ulaşabilir ve teslimatla ilgili ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.
    • Siparişiniz, tarafımıza iade olarak teslim edildikten sonraki ücret iadesi için süreç başlatılır. Bankanızın bu tutarı kart veya banka hesabınıza yansıtma süresi ise bankanızın işlem sürecine göre değişkenlik gösterir. Dilerseniz tekrar sipariş verebilirsiniz.
    • Siparişinizin teslimi esnasında paketinizi, kargo görevlisinin yanında açıp kontrol etmelisiniz. Kargo ambalajında sorun olmasa bile kontrolünüz önemlidir.

    • Kargo görevlisine, kutuda hasar var ise Hasar Tespit Tutanağı, kutuda hasar yok ancak üründe hasar var ise Durum Tespit Tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir.
    • Pakette ya da paket içeriğinde herhangi bir hasar ve eksiklik varsa aşağıdaki işlemleri yapmalısınız.
      • Kargo görevlisine, kutuda hasar var ise Hasar Tespit Tutanağı, kutuda hasar yok ancak üründe hasar var ise Durum Tespit Tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir.

      • Ardından bu tutanakla birlikte web portal den Hasarlı gelen ürün için ilgili adımını seçerek 14 gün içerisinde iade talebi oluşturun.
    • Tutanağın görselini talebinizin içerisine eklemeyi unutmayınız.
    • Sistem tarafından size verilen ücretsiz iade kargo gönderi kodu ile 7 iş günü içerisinde ürününüz ve tutanağın aslını tarafımıza göndermelisiniz.
    • Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye'nin her bölgesine teslimat yapmaktadır. Ancak, bazı özel bölgeler için teslimat günü ya da şekli değişkenlik gösterebilir. Eğer bulunduğunuz yerde kargo şubesi yoksa, orası "mobil bölge" kapsamında değerlendirilir ve haftanın belli günlerinde ürün teslimi yapılır. İl, ilçe merkezleri ve mobil bölgenin dışında kalan noktalara ürün teslimi yapılamaz, yapılsa da ekstra bir kargo ücreti talep edilebilir. Kargo firmalarıyla iletişime geçerek konu hakkında daha detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.
    • Siparişleriniz, adresinize teslim olarak kargoya verilir. Kargo firmalarıyla yaptığımız anlaşma gereği siparişlerinin kapıya kadar teslimi zorunludur.
    • Ürünü satın alırken sipariş aşamasında kargo ücreti ödeme bilgisi belirtilmektedir.
    • Siparişinizin teslimatını yapacak kargo firması değiştirilememektedir.

    İade ve İptal

    • Siparişlerim sayfasından siparişinizin statüsü "Havale Bekliyor ya da Hazırlanıyor" ise "Siparişi İptal Et" butonu yardımı ile iptal edebilirsiniz.

    • Faturası oluşmuş siparişlerde ise iptal işlemi yapılamamaktadır. Bu durumda paket size ulaştığında iade koşulları kapsamında, iade talebi oluşturabilir veya dilerseniz kargo poşetinizi açmadan; ürününüzü teslim almayıp geri gönderebilirsiniz. Ürün bizim tarafımıza ulaştığında ve talebiniz onaylandığında ücret iadeniz yapılabilecektir.
    • Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde bir neden belirtmeden üye sayfanızdan başvurarak iade koşulları dahilinde, kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak kolayca iade edebilirsiniz.
    • Tüm iade koşulları aşağıda ayrıca detaylandırılmıştır.
    • İade başvurunuzla ilgili bilgiye Hesabım/İade Ürünlerim sayfasından ulaşabilirsiniz. Aynı dönemde birden fazla ürününüz için iade talebi oluşturduysanız, her ürünün bildirimini ayrıca kontrol etmeyi unutmayınız.
    • Siparişinizin teslimi alırken kargo görevlisi ile birlikte paketinizi açıp kontrol etmelisiniz.
      • Siparişinizde eksik olması halinde; siparişiniz size birden fazla koli ve teslimatta iletilebilir. Kargo tutanağını imzalarken aldığınız koli sayısının doğru giriş yapıldığına emin olmalısınız.
      • Eksik olması halinde kargo görevlisine durum tespit tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir.
    • Ardından bu tutanakla birlikte 14 gün içinde iade talebi oluşturun.
    • Tutanağın görselini talebinizin içerisine eklemeyi unutmayınız.

    • Sistem tarafından size verilen ücretsiz iade kargo gönderi kodu ile 7 iş günü içerisinde tutanağın aslını tarafımıza göndermelisiniz.
    • Tüm iade koşulları aşağıda ayrıca detaylandırılmıştır.
    • Tüm iade koşulları aşağıda ayrıca detaylandırılmıştır.
    • Ürünün orijinal kutusu, faturası, garanti belgesi ve tüm aparatlarıyla birlikte markanın yetkili servisine direkt olarak başvurmanız gerekir.
    • Faturada yazan ürün ile kargo paketinden çıkan ürün farklı ise; Ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içerisinde bize başvurmalısınız. "Yanlış Ürün" adımını seçerek talebinizi yapabilirsiniz. Sistem tarafından size verilen ücretsiz iade kargo gönderi kodu ile ürününüzü gönderebilirsiniz.
    • Paketiniz teslim edildi statüsünde görünmesine rağmen adresinize teslim edilmediyse bize ulaşabilirsiniz. Siparişler, sipariş esnasında teslimat adresi olarak girilen adrese teslim edilir. Kargonuzun teslimatına ilişkin detay bilgileri "Siparişlerim" sayfasından tekrar kontrol etmenizi öneririz.
    • Ürün aparatı eksik olması halinde;
      • Öncelikle almış olduğunuz ürün içeriğinde ilgili aparatın/aksesuarın dahil olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.
      • Kargo görevlisinin yanında fark etmeniz durumda Durum Tespit Tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir.
    • Ardından bu tutanakla birlikte ilgili seçeneği seçerek bize başvurabilirsiniz.
    • Tutanağı görselini talebinizin içerisine eklemeyi unutmayınız.

    • Başvurunuz incelenerek talebiniz değerlendirmeye alınacaktır.

    • Talebiniz için ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içinde başvurmalısınız.

    İade Koşullarımız

    • Satın alınan ürünün kullanılmamış, orijinal kutusunda ve zarar görmemiş olması,

    • Tüm tamamlayıcı aksesuarları ile birlikte olması,
    • Varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda eksiksiz ve hasarsız gönderilmesi gerekir.
    • Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler 7/11/2013 tarihli ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun ilgili maddeleri gereğince düzenlemiş Uzak Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğindeki; sağlık veya hijyen açısından iadesi uygun olmayıp (örneğin kulaklık vb. ürünler), tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallara ilişkin sözleşmeler kapsamında olduğundan 14 (on dört) günlük Cayma Hakkı kapsamında değildir.
    • ‘’Satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, wifi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantların çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde iade kabul edilmemektedir. Aynı zamanda ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.’’
    • Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler ile kusurlu/arızalı/bozuk ürünler bu kapsamda iade alınamamaktadır. Cayma hakkı kullanımı mevzuat gereği tüketici sıfatı ile yapılan alımlarda geçerli olup ticari veya kurumsal alımlarda geçerli değildir

    • Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

    • Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
    • Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
    • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlar ürünlerin (örneğin kulaklık vb. ürünler) teslimine ilişkin sözleşmeler.

    • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

    • Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler, Ambalaj/paketi açılmış, kurulumu yapılmış ekran ve TV’ler, sim kart takılan, Wi-Fi bağlantısı, kullanıcı tanımlaması yapılan cep telefonları, notebook ve tabletler, iade alınamaz.
    • Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.
    • Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
    • Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler ile kusurlu/arızalı/bozuk ürünler bu kapsamda iade alınamamaktadır.
    • Cayma hakkı kullanımı mevzuat gereği tüketici sıfatı ile yapılan alımlarda geçerli olup ticari veya kurumsal alımlarda geçerli değildir.
    • "Siparişlerim" sayfası altında iade etmek istediğiniz ürünün içinde olduğu siparişi açın ve "Siparişi İptal Et" seçeneğine tıklayın.

    • İade etmek istediğiniz her ürün için ayrı bir iade talebi açmalısınız. Her ürünü size sunulan ayrı gönderi kargo kodu ile göndermelisiniz. Aynı kodla farklı ürünler gönderilmemelidir.
    • İade etmek istediğiniz ürün ve sebebini seçin. İade etmek istediğiniz ürünü seçtikten sonra bir sonraki adımda iade sebebinizi açıklayan seçeneklerden size en uygun olanı belirtin.
    • İade talebiniz oluşturulur. Ekranda çıkan kargo gönderi kodunu kullanarak ürününüzü belirtilen tarihe kadar ambalajı açılmamış, orijinal kutusunda, tüm aparatları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız size en yakın Yurtiçi Kargo şubesine teslim edebilirsiniz.

    • Kargo kodunu not etmeyi unutmayın. Ürünü göndereceğiniz adres, iade için aldığınız kargo kodunun içerisinde mevcuttur. Herhangi bir adres belirtmenize gerek yoktur.

    • İade Sürecinizi takip edin. İade başvurunuzla ilgili bilgiye "İade Ürünlerim" sayfasından ulaşabilirsiniz. Aynı dönemde birden fazla ürününüz için iade talebi oluşturduysanız, her ürünün bildirimini ayrıca kontrol etmeyi unutmayınız.
    • İade Onayı, İade talebiniz onaylandığında ödemeniz bankanıza aktarılır. Geri ödemenizin kartınıza veya hesabınıza yansıması bankanızın belirlediği süreye göre değişlik gösterebilir.

    Kredi Kartı/Havale/EFT ile Ödeme

    • inbox.com.tr üzerinden yaptığınız işlemlerde güvenli internet alışverişinin tanımı İyzico aracılığıyla ödemenizi güvenle yapabilirsiniz.
    • Ödeme aşamasında seçtiğiniz bankanın aşağıdaki hesap numarasına veya IBAN’ ına para transferini gerçekleştirmelisiniz.
    • Açıklama alanına IG ile başlayan size sipariş tamamlama aşamasında gösterilen kodu yazmanız gerekmektedir.
    • Gönderdiğiniz tutar en geç 1 iş gününe kadar kontrol edilerek siparişiniz tamamlanmaktadır.
    • Havale / EFT yaptığınız ödemeleriniz için mesai saatleri içerisinde en geç 15:00’ a kadar yapmanız gerekmektedir.
    • Havale / EFT işlemi tamamlanmayan siparişler otomatik olarak iptal edilecektir.
    • Bankanız, bu işlem için işlem ücreti alabilir.
    • Kredi kartınızdan tutarın çekildiği ancak siparişin oluşmadığı durumlarda 0212 331 27 27 numarasından İnbox Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek destek alabilirsiniz.
    • Bilginiz dışında kredi kart veya hesabınızdan alışveriş yapıldıysa 0212 331 27 27 numarasından İnbox Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek destek alabilirsiniz.
    • Kredi kartı/banka kartı bilgilerinizi hatalı girmiş veya bakiye yetersizliği vb. durumlar nedeniyle onaylanmıyor olabilir.
    • 3D secure ile ödeme yapmayı tercih ediyorsanız, cep telefonu bilginiz güncel olmayabilir.
    • Ürünün stok durumu değişmiş ve ürün tükenmiş olabilir.
    • Sistemsel anlık bir sorun yaşanıyor olabilir.
    • inbox.com.tr üzerinden vereceğiniz siparişlerde KDV muafiyetinden yararlanılamamaktadır.
    • Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu'nun (BDDK) taksitlendirmeyi düzenleyen yönetmeliğine göre telekomünikasyon ürün alımlarında taksitlendirme yapılmamasına, bilgisayar ürünlerinde 12 ay, tabletlerde en fazla 6 ay taksit sayısı uygulanmaktadır.
    • Taksit seçenekleri ilgili banka kartının taksit sayısına göre verilmektedir.
    • inbox.com.tr üzerinden  tarifeye ek tahhütlü  satış bulunmamaktadır. 

    Ürün Bilgisi

    • Ana sayfasının üst bölümünde yer alan "İstediğiniz ürünü buradan arayabilirsiniz…" kutusuna, ürünle ilgili anahtar kelimeleri yazdıktan sonra "Ara" butonuna tıklayarak site içinde arama yapabilirsiniz.

    • Tüm ürünlere aynı zamanda ana sayfada yer alan ana kategorileri ve alt kategorilerini tıklayarak da ulaşabilirsiniz.
    • İlgilendiğiniz ürüne ait tüm özelliklere ürün sayfasında yer alan "Ürün Hakkında" ve "Ürün Teknik Özellikleri" kısmından detaylı ulaşabilirsiniz.
    • Inbox.com.tr' de satılan tüm ürünler orijinal olup ithalatçı veya distribütör firma garantilidir.
    • Tüm ürünler KDV dâhil tutarlarıyla satışa sunulmaktadır.
    • Tüm ürünler üretici, distribütör, ithalatçı firma garantisi altındadır. Ürününüz arızalandıysa garanti belgenizde yer alan servis hizmetlerini veren firma ile iletişime geçebilirsiniz.
    • Ürün fiyatları anlık olarak değişebilmektedir. Ürün alımında sepet adımında yer alan fiyat geçerli olmaktadır.

    Üyelik ve Hesap İşlemleri

    • İnbox ’a ücretsiz olarak hızlı ve kolayca üye olabilirsiniz.
      • Ana sayfada sağ üstte yer alan "Giriş Yap | Üye Ol" sekmesinden "Üye Olun" adımını seçin.
      • Açılan sayfadaki "Üye Olun" formunu; ad, soyad, e-posta adresinizi vs. ve şifrenizi girerek doldurun.
    • İlgili bilgileri doldurarak Üyelik Sözleşmesi, Kişisel Verileri Koruma Aydınlatma Metni, Ticari Elektronik İleti Onay Metni, Açık Rıza Formu’ nu onayladıktan sonra "Üye Olun" butonunu tıklayın.
    • E-posta adresiniz ve cep telefonunuza gelecek olan aktivasyon kodu ile üyeliğinizi tamamlayabilirsiniz.
    • Şifrenizi unuttuysanız Giriş Yap sayfasında  "Şifrenizi mi unuttunuz?" butonuna tıklayın. Üye olduğunuz e-posta adresini yazıp "Gönder" butonuna tıklayarak yeni şifre talebinde bulunabilirsiniz. Yeni şifre oluşturma linkiniz e-posta adresinize gönderilecektir.
    • Şifrenizi değiştirmek için Üye Girişi sayfasından üye olduğunuz e-posta adresi ve şifresi ile giriş yapıp, "Profilim" butonundan Hesap Bilgilerim’ e tıklayarak ilgili alandan yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.
    • Üyelik e-posta adresi değiştirilememektedir.
    • İnbox’ a üye olarak pek çok avantajdan yararlanabilirsiniz.

    • Ayrıcalık ve yenilikleri ilk siz duyarsınız.

    • İlgilendiğiniz ürünlere ait kampanya, indirim vb. fırsatlardan önceden haberdar olabilirsiniz.
    • Sadece size özel sunulan kampanyaları hesabınızdan görüntüleyebilirsiniz.
    • Üyelik e-posta adresi ve doğru şifrenizi girmenize rağmen, üye girişini gerçekleştiremiyorsanız, İnbox Müşteri Hizmetlerini 0212 331 27 27 arayabilirsiniz.
    • Üyelik iptali, üyelik sahibinin talebi doğrultusunda onay alınarak yapılır. Konuyla ilgili İnbox Müşteri Hizmetlerini 0212 331 27 27 arayabilirsiniz.

    Ödeme Koşulları

    inbox.com.tr ‘ de yaptığınız alışverişlerinizde kredi kartı ya da havale ile ödeme seçeneklerinden birini kullanarak alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz.

    ·  Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu'nun (BDDK) taksitlendirmeyi düzenleyen yönetmeliğine göre telekomünikasyon ürün alımlarında taksitlendirme yapılmamasına, bilgisayar ürünlerinde 12 ay, tabletlerde en fazla 6 ay taksit sayısı uygulanmaktadır. 

    KREDİ KARTI İLE ÖDEME

    ·    inbox.com.tr' den verdiğiniz siparişlerinizde güvenli internet alışverişinin tanımı olan ''İyzico'' aracılığı ile kredi kartınızı kullanarak peşin veya taksitli olarak alışveriş yapabilirsiniz.

    HAVALE/EFT İLE ÖDEME

    ·   inbox.com.tr' den verdiğiniz siparişlerin ödemesini Havale veya EFT ile yapabilirsiniz.

    ·         Bunun için siparişinizi oluştururken ödeme bilgileri aşamasında ''Banka havalesi ile ödemek istiyorum'' seçeneğini seçip siparişinizi tamamlayabilirsiniz

    Havale işlemini gerçekleştirirken dikkat etmeniz gerekenler;

    ·         Ödeme aşamasında seçtiğiniz bankanın aşağıdaki hesap numarasına veya IBAN’ ına para transferini gerçekleştirmelisiniz.

    ·         Açıklama alanına IG ile başlayan size sipariş tamamlama aşamasında gösterilen kodu yazmanız gerekmektedir.

    ·        Gönderdiğiniz tutar en geç 1 iş gününe kadar kontrol edilerek siparişiniz tamamlanmaktadır.

    ·         Havale / EFT yaptığınız ödemeleriniz için mesai saatleri içerisinde en geç 15:00’ a kadar yapmanız gerekmektedir.

    ·         Havale / EFT işlemi tamamlanmayan siparişler otomatik olarak iptal edilecektir.

    ·         Bankanız, bu işlem için işlem ücreti alabilir.


    BANKA HESAP BİLGİLERİ

    Alıcı Adı: DATAGATE BİLGİSAYAR MALZEMELERİ TİCARET A.Ş.


    Banka Bilgisi IBAN Numarası
    AKBANK TR270004600763888000036776
    GARANTİ BANKASI TR420006200038100006260865
    İŞ BANKASI TR520006400000112540120710
    YAPI KREDİ TR250006701000000095599065
    ZİRAAT BANKASI TR410001001753018537015016
    DENİZBANK TR530013400000002952900131
    HALKBANK TR370001200945000010260858
    HSBC TR270012300706100943928200
    QNB FİNANSBANK TR660011100000000074346328
    TEB TR560003200000000012001111
    İNGBANK TR720009900396221600100005
    FİBABANKA A.Ş. TR880010300000000040723902
    VAKIFBANK A.Ş TR350001500158007307212430

    Ücretsiz Gönderim
    1000 TL ve üzeri siparişlerde
    kargo gönderimi ücretsizdir.
    %100 Güvenli SSL
    MasterCard / Visa
    Kredi kartları ile güvenli alışveriş
    Pazartesi / Cuma

    09:00-16:30 Arası Destek

    Bizi arayabilir, destek talebi oluşturabilirsiniz.
    0 212 331 27 28
    Bizi Takip Edin
    3.12.2024 08:29:27