• 0850 201 02 22 numaralı 7 gün (08:00 – 18:00 arasında akfit) özel kurumsal çağrı merkezi hizmeti.
• 6 şehirde arızalı cihaz bildirilmesi durumunda ücretsiz moto kurye hizmeti.
(Arızalı cihaz kullanıcı lokasyonundan alınıp, servis noktasına götürülecek; onarımı sonrasında tekrar kullanıcıya teslim edilecektir). (İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa , Adana , Antalya)
• Arızalı cihazın bakım işlemi sırasında ücretsiz ikame cihaz hizmeti.
• İkame cihaz durumunda, ücretsiz veri transfer destek hizmeti (Smart Switch özelliği bulunan tüm Samsung Modellerde)
• Proje kapsamında kurumunuz tarafından talep edilmesi halinde, belirlenen kurum yetkilisine, yetkili servise getirilen cihazlar için ücretsiz problem
raporlama ve problem takip hizmeti.
Ön Sipariş
Lütfen aşağıdan bir bayi seçin.
Toplanan verilerle ilgili detaylara Çerez Politikası sayfasından ulaşabilirsiniz. Tamam